سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]

آموزش و فراگیری
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: سید علی قنبرزاده یکشنبه 85 مهر 9   ساعت 2:45 عصر

تعریف تجارت الکترونیک

در یک تعریف ساده تجارت الکترونیک ، انجام هرگونه امور تجاری وبازرگانی بصورت online واز طریق شبکه کامپیوتری می باشد . که شامل خرید و فروش عمده و خرده کالاهای فیزیکی و غیر فیزیکی ، ارائه سرویس های مختلف به مشتریان ودیگر موارد تجاری می باشد .

هدف از بکار گیری تجارت الکترونیک ارائه روشی جدید در انجام امور بازرگانی محسوب می شود وبه واسطه این روش جدید تجار قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان مستقل از مرزهای جغرافیایی وملیت هاعرضه کنند .

جناب آقای مهندس علی اکبر آقایی رئیس کمیسیون عمران مجلس که از شخصیت های سیاسی علم گرا وژرف نگر ، همراه با نوعی دور اندیشی علمی به شما می رود مطالعه تجارت الکترونیک را قبل از هرگونه تصمیم های قانونی ، به یکی از پیشرو ترین مراکز علمی برخوردار از همکاری از برجسته ترین استادان اقتصاد دانشگاه مصاحب تألیف و تئوری واگذار نموده است تا از یک سو ، ابعاد تجارت الکترونیک شفاف سازی شود واز سوی دیگر حاصل تحقیقات بعنوان یک کتاب راهنما در خدمت جوانان قرار گیرد .

تحقیق حاضر در کتاب تجارت الکترونیک به سفارش کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی توسط استاد دکتر سید مهدی صحرائیان دانشمند اقتصاد دان برجسته ورئیس هیأت علمی آکادمی نخبگان جوان تولیدگران ایران که به دلیل همکاریهای علمی با سازمان ملل و بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به منابع ثوق اطلاعات آکادمیک ارگانهای بین المللی دسترسی دارد انجام گرفه است .

 


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کنگره ملی جنبش فقر
تعریف تجارت الکترونیک
جلوه گاه هستی
سلام و درود

فهرست
2385 :مجموع بازدیدها
5 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
آموزش و فراگیری
لوگوی خودم
آموزش و فراگیری
صفحات اختصاصی
اشتراک